• vrachtwagen Veel artikelen gratis verzending NL & BE
  • vrachtwagen Veel artikelen gratis verzending NL & BE
  • vrachtwagen Veel artikelen gratis verzending NL & BE
Winkelwagen
 
 
Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. 


Vraag: Ik wil graag advies over jullie producten, hoe kan ik daarvoor het beste contact met jullie opnemen?

Antwoord: U kunt op verschillende manieren met ons in contact komen. Tijdens onze openingstijden kunt u bellen of online met ons chatten. Het voordeel van de chat is dat wij eenvoudig links en andere informatie kunnen sturen van producten waar u eventueel in geïnteresseerd bent. Ook kunt u ons mailen. U krijgt van ons dan zo snel mogelijk een reactie. Wilt u liever langskomen in onze showroom? Dat is natuurlijk ook mogelijk. U vindt ons op de Standerd 6 in Kootwijkerbroek.


Vraag: Ik wil mijn bestelling retourneren. Mag dat?

Antwoord: U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via verkoop@vaneebuitenspeelgoed.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.


Vraag: Binnen hoelang krijg ik mijn geld terug bij het retour zenden van een product?

Antwoord: Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.


Vraag: Ik heb thuis een trampoline. Deze trampoline is beschadigd. Wat kan ik hier aan doen? 

Antwoord: In sommige gevallen is het mogelijk om het betreffende onderdeel te repareren. In andere gevallen moet dit onderdeel worden vervangen. U kunt het beste even contact met ons opnemen. Wij zullen u dan vragen om wat aanvullende gegevens over de trampoline, zoals de maat en het merk. Aan de hand van die informatie geven wij u vrijblijvend advies.


Vraag: Op jullie site heb ik een product gezien, kan ik dat ook in jullie showroom bezichtigen?

Antwoord: Dat verschilt per product. Wij proberen ervoor te zorgen dat u in onze showroom en showtuin een zo compleet mogelijk beeld van onze producten krijgt. Als u zeker wilt weten dat het product dat u zoekt of een vergelijkbaar product in de showroom aanwezig is, kunt u het beste even vooraf bellen.


Vraag: Verkopen jullie ook (klein) binnenspeelgoed? 

Antwoord: Nee, in het verleden hebben we wel producten als Playmobil verkocht. Daar zijn we echter sinds september 2013 mee gestopt.


Vraag: Is het mogelijk een product door jullie te laten monteren?

Antwoord: Ja, dat is mogelijk. Wij hebben een eigen montageservice die ruime ervaring heeft met de montage van speeltoestellen. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden en de bijbehorende tarieven.