Veelgestelde vragen
Op deze pagina staan antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
Vraag: Ik wil graag advies over jullie producten, hoe kan ik daarvoor het beste contact met jullie opnemen?
Antwoord: U kunt op verschillende manieren met ons in contact komen. Tijdens onze openingstijden kunt u bellen of online met ons chatten. Het voordeel van de chat is dat wij eenvoudig links en andere informatie kunnen sturen van producten waar u eventueel in geïnteresseerd bent. Ook kunt u ons mailen. U krijgt van ons dan zo snel mogelijk een reactie. Wilt u liever langskomen in onze showroom? Dat is natuurlijk ook mogelijk. U vindt ons op de Standerd 6 in Kootwijkerbroek.
Vraag: Ik wil mijn bestelling retourneren. Mag dat?
Antwoord: U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via verkoop@vaneebuitenspeelgoed.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Vraag: Binnen hoelang krijg ik mijn geld terug bij het retour zenden van een product?
Antwoord: Wij zullen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Vraag: Ik heb thuis een trampoline. Deze trampoline is beschadigd. Wat kan ik hier aan doen?
Antwoord: In sommige gevallen is het mogelijk om het betreffende onderdeel te repareren. In andere gevallen moet dit onderdeel worden vervangen. U kunt het beste even contact met ons opnemen. Wij zullen u dan vragen om wat aanvullende gegevens over de trampoline, zoals de maat en het merk. Aan de hand van die informatie geven wij u vrijblijvend advies.
Vraag: Op jullie site heb ik een product gezien, kan ik dat ook in jullie showroom bezichtigen?
Antwoord: Dat verschilt per product. Wij proberen ervoor te zorgen dat u in onze showroom en showtuin een zo compleet mogelijk beeld van onze producten krijgt. Als u zeker wilt weten dat het product dat u zoekt of een vergelijkbaar product in de showroom aanwezig is, kunt u het beste even vooraf bellen.
Vraag: Verkopen jullie ook (klein) binnenspeelgoed?
Antwoord: Nee, in het verleden hebben we wel producten als Playmobil verkocht. Daar zijn we echter sinds september 2013 mee gestopt.
Vraag: Is het mogelijk een product door jullie te laten monteren?
Antwoord: Ja, dat is mogelijk. Wij hebben een eigen montageservice die ruime ervaring heeft met de montage van speeltoestellen. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden en de bijbehorende tarieven.